top of page

V spolupráci s .týždeň sme založili spoločnosť W PRESS MEDIA REPRESENTATIVE ktorá sa stala exkluzívnym predajcom reklamného priestoru v jednom z najoriginálnejších názorových médií na Slovensku

  • Lucián Rexa
  • Mar 18
  • 1 min read

Ak by ste stroskotali na opustenom ostrove a mali možnosť predplatiť si len jediné médium na svete, aké by to bolo? Za nás jednoznačne The Economist. V REXA & ROMAN PARTNERS sme vďačný, že tento ikonický obsah môžeme prinášať priamo slovenskému čitateľovi. Obe redakcie ako .týždeň aj The Economist zdieľajú hodnoty ako dôsledná kontrola faktov, prísna redakčná úprava a poskytujú obsah pre čitateľov, ktorí chcú mať prehľad o dianí vo svete obchodu, politiky, vedy alebo umenia. Slovenské firmy majú o dôvod viac vytvárať nové príležitosti pre značky, ktoré chcú komunikovať v hodnotovom a relevantnom mediálnom prostredí.


V spolupráci s .týždeň sme založili spoločnosť W PRESS MEDIA REPRESENTATIVE ktorá sa stala exkluzívnym predajcom reklamného priestoru v jednom z najoriginálnejších názorových médií na Slovensku

Sme hrdí, že vďaka tejto spolupráci môžeme prinášať výnimočný obsah na Slovensko.


V spolupráci s .týždeň sme založili spoločnosť W PRESS MEDIA REPRESENTATIVE ktorá sa stala exkluzívnym predajcom reklamného priestoru v jednom z najoriginálnejších názorových médií na Slovensku

 
 
 

Comments


bottom of page