top of page

Dobrá sliepka aj v žihľave vajcia zniesie - Ako Eliksir prekvitá tam, kde iní zlyhávajú - prípadová štúdia

  • Writer: Marián Hrčka
    Marián Hrčka
  • Jun 23
  • 2 min read

Prípadová štúdia vypracovaná agentúrou REXA & ROMAN PARTNERS pre spoločnosť Eliksir drinks




Východisková situácia


Keď sa dvaja mladí slovenskí podnikatelia, Jakub (biochemik) a Dávid (skúsený kuchár), obrátili na agentúru REXA & ROMAN PARTNERS, stáli pred obrovskou výzvou. Ich startup Eliksir drinks, založený v malom slovenskom meste, vstupoval na nasýtený trh s kombuchou s limitovaným rozpočtom "bootstrappingu". Napriek týmto prekážkam mali ambiciózny cieľ - vytvoriť prémiový, vedecky podložený nápoj v čase, keď konkurencia často volila rýchle riešenia bez dôrazu na kvalitu.



Výzva


Expertný tím REXA & ROMAN PARTNERS rýchlo identifikoval kľúčový problém: ako pomôcť značke Eliksir ("dobrá sliepka") preukázať svoju hodnotu v extrémne náročnom podnikateľskom prostredí ("žihľava") a dosiahnuť merateľné obchodné výsledky ("zniesť vajcia"). Výzvou bolo pretransformovať tieto prekážky na príležitosť vyniknúť a vybudovať silnú značku v segmente prémiových nealkoholických nápojov.





Stratégia a implementácia navrhnutá agentúrou REXA & ROMAN PARTNERS



  1. Prijatie náročných podmienok – REXA & ROMAN PARTNERS navrhli stratégiu, ktorá namiesto skrývania obmedzení využila príbeh dvoch odvážnych inovátorov ako silný marketingový naratív. 21-dňový fermentačný proces vyžadujúci trpezlivosť bol prezentovaný ako dôkaz oddanosti kvalite.

  2. Slovenské príslovie ako marketingová esencia – Agentúra identifikovala tradičné slovenské príslovie "Dobrá sliepka aj v žihľave vajcia zniesie" ako dokonalý symbol odolnosti a kvality Eliksiru, čím vytvorila pútavý príbeh pre mediálnu kampaň.

  3. Dôraz na vedeckú precíznosť – REXA & ROMAN PARTNERS vybudovali komunikačnú stratégiu zdôrazňujúcu Jakubove vedecké znalosti z DTU a využitie klinicky overených probiotík ProSilience HU58™ ako kľúčových diferenciátorov.

  4. Prémiové hodnoty ako konkurenčná výhoda – Agentúra pomohla zvýrazniť investície Eliksiru do kvality (tmavé sklo, korunkové uzávery, kontrolované podmienky fermentácie) ako dôkaz neoblomného odhodlania k dokonalosti.

  5. Testimonial stratégia – Experti z REXA & ROMAN PARTNERS identifikovali prvých odvážnych zákazníkov a vytvorili presvedčivé príbehy o ich skúsenostiach s produktmi Eliksir, čím budovali dôveryhodnosť značky.





Výsledky spolupráce s REXA & ROMAN PARTNERS


  • Úspešné etablovanie Eliksir drinks ako prémiovej značky na slovenskom a českom trhu napriek obmedzeným zdrojom

  • Vytvorenie ucelenej mediálnej kampane okolo príslovia "Dobrá sliepka aj v žihľave vajcia zniesie", ktorá rezonovala s cieľovými zákazníckymi skupinami

  • Vybudovanie rastúcej komunity lojálnych zákazníkov, ktorí oceňujú priesečník vedy a chuti

  • Prekonanie plánovaných predajných cieľov napriek absencii veľkého marketingového rozpočtu

  • Vytvorenie silnej značkovej identity, ktorá autenticky komunikuje príbeh odolnosti a nekompromisnej kvality



Ponaučenie


Príbeh spolupráce Eliksir drinks a REXA & ROMAN PARTNERS dokonale stelesňuje ľudovú múdrosť "Dobrá sliepka aj v žihľave vajcia zniesie" – kvalitný produkt s premyslenou komunikačnou stratégiou sa dokáže presadiť aj v tých najnáročnejších podmienkach. Agentúra pomohla transformovať prekážky na príležitosti a vytvoriť autentickú mediálnu kampaň, ktorá prezentuje Eliksir nielen ako nápoj, ale ako živý dôkaz platnosti starej slovenskej múdrosti.


V REXA & ROMAN PARTNERS vedia, že najcennejšou komoditou súčasnosti je pozornosť. Ich experti dokázali napomôcť značke Eliksir drinks v získaní správnej pozornosti a vybudovaní úspešného príbehu aj v tých najnáročnejších trhových podmienkach.

 
 
 

Comentarios


bottom of page